Customer Service Valley

Binnen drie jaar tijd 1000 extra banen in Zuid-Limburg. Dat is de harde doelstelling van de triple helix Customer Service Valley. In Maastricht en omgeving zijn circa 30 bedrijven actief met een klantcontactcenter, in totaal gaat het om zo’n 5.000 arbeidsplaatsen, waarvan 1.500 in Customer Service Valley in Maastricht.

De ambitie van Customer Service Valley is dit aantal uit te breiden van 5.000 naar 6.000 in drie jaar, onder meer door zich te profileren als attractieve vestigingsregio voor bedrijven met een customer serviceafdeling uit binnen- en buitenland. Begin 2015 tekenden Vodafone, Q-park, arvato Bertelsmann, de Gemeente Maastricht en de onderwijsorganisaties Arcus, Leeuwenborgh en Hogeschool Zuyd hiertoe een convenant. Customer Service Valley wil onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder versterken. 

LED werkt samen met:
laden...